dijous, 16 de setembre del 2010

Forenses

(60cm) Aquest encàrrec me'l va fer la meva néta que es veu que té uns amics que son forenses. Em va dir:  "iaia, un està jugant sempre a bàsquet, l'altra és una "jevit" que sempre va a alemanya a un festival que fan cada any, l'altra és una mica pija que sempre va pintada i li agrada molt la Madonna (que no era actriu, aquesta? i una mica fresca...) i l'altra és una "hapiflauers"".
Així doncs, la jevit porta dues destrals ,un passe al "Wacken Festival" (sort que la nena m'ho va escriure, que sinó ves a saber què hi escric....) i unes ulleres que son mes o menys les que porta ella.

Aquesta és la que va pintada. Només li vaig poder pintar una mica els ulls, però fa el fet. I no es veu gaire bé, però porta al darrere un disc de la Madonna.



I aquest és el xicot que li agrada jugar a la pilota. També porta una arracada a l'orella, tot i que jo no en sé gaire de fer fotos i no es veu...


La nena em va dir "iaia, son forenses però son uns animals! Vull que els hi posis tallants i molta sang!"
No sé si s'ho van prendre bé o malament, però la meva néta va marxar contentíssima amb els quatre ninots, no sé ben bé si contenta perquè van quedar bé o per la feinada que es va estalviar... Mira, perquè és sang de la meva sang, que sinó... Si ja li dic sempre "nena, jo a la teva edat ja estava casada i anava pel segon fill!", però res, el jovent d'avui dia només pensa en els fills crescudets dels altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada